Helgen

Söndag kväll, känns som det är söndag hela tiden. Shit vad detta året gått fort.

Mange och Jocke håller på att fota fälgarna som ska säljas på blocket. Och jag sitter och degar i soffan med mina zoo apor :)

I fredags var vi på jul fest med jobb på Lucys diner i lödde. Riktigt bra var det, Gary Lee Taylor gjorde Elvis och han var grymt lik och sjukt bra på att sjunga. Igår jobba jag hela dagen, gick rätt fort faktiskt. Sedan kom man hem till folket som satt och förfesta så var bara till att joina :) hade grymt kul igår så tack till er alla vänner. Damstorp var lika roligt givetvis wohohoho och idag har man bara segat på soffan :) jobb imorgon och det blir en hård arbetsvecka, men man är ju van!

Ciao folks!


Kommentarer
Estooooor

Låter som en rolig helg :)
Heeeelga du får höra av dig när ni ska ut såååå hänger jag määä! Va 100 år sen vi partajade loss i hopa ;) kram

2012-12-02 @ 22:02:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0