Fartfyllt


Klockan ringde 05.50 imorse och då var man tvungen att stiga upp, trött som ett asplöv men sovit gott i natt för en gångs skull. Mamma ringde en timme senare och frågade om jag var på väg till henne. Kom 06.50 till henne och var så klart kaffe sugen. Hon stod på klädd i hallen med Jacka och alla resväskor packade. Haha jon hade nog res feber tror jag, så det fick bli kaffe och en frukost macka på espresso house i väntan på tåget.

Mamma och dotter mys :)


Känns lite tungt idag att vi oxå skulle följt med till Thailand som vi längtat efter så länge, men fick avboka för att jag inte fick åka iväg så långt för läkaren. För mig känns det ändå okey, värre för Jocke som inte varit i Thailand. Men landet ska ju inte rymma :)

Varit på jobb en sväng oxå när jag ändå var ute och körde. Hälsa på kollegorna som jag inte sett på ett tag. Ska bli så skönt att börja jobba halv tid till en början, komma igång lite lungt iaf! Sen är försäkrings kassan ett kapitel för sig själv, att det ska ta sån jävla tid med allt. Hallååå man kanske måste försörja sig??!? Nä tydligen inte, jävla nötter! Nu ska dem ha fler uppgifter på läkar intyget, står redan allt på det! *ARG* och det kommer ta ännu längre tid.

Usch nej, nu blev jag nannig o ska gå och lägga mig!

// Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0