Våga vägra vintern

 
Vaknade i tid idag, gick upp vid halv 11 när Mange ringde och kände mig ganska pigg för att ha gått och lagt mig sent två dagar i rad. Fick ju hämta mitt lilla fyllo i natt..efter att ha varit på glorias i knappt en timme..mohhahaha skönt att inte vara bakis så man kan mobbas litta va! Stack till Piiidra och drack litta kaffe och sen hängde med till Eslöv för att hon skulle göra vid sina naglar, såå tjusiga dem blev. Man blir ju litta sugen, men palla ha långa naglar och hålla på och mecka?? Njaaa vet i fan =P Jag och Piiidra fick ett ryck att vi skulle ut i skogen och grilla korv så vi stack iväg ett gäng. MÖJS faktor..på med varma kläder och fixa litta grill grajor, ved och sånt.  Vissa tål ju inte kylan och gnällde om sina kalla fossingar, men det tillhör ju..finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder =) Har iaf haft en riktigt mysig helg med mina fina vänner..LOVE YOU! <3
 
Jag och Petra i skoooogen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0