Kaktus

Tjoobaloo!

Första dagen på jobb idag efter 2.5 veckas sjukskrivning. Känns bra men är trött som en gnu el något nu. Efter jobb stack vi en snabb sväng till Emporia, tillbaka till Lund och handla Widerbergare baguett för jag var så grymt sugen på det *mums* sen däcka jag i soffan och Jocke fixade mat, blev biff a la lindström :) duktig är han på att laga mat.

Just nu ligger jag och kollar på kaktusen som höll ta kål på mig i lördes natt. Snubblade på en staty på golvet och åkte in i fönster rutan och rev nästan ner allt. Det viktigaste var att jag rädda min gröna lampa :) fick så klart kaktusen i handen med massa taggar, lagom kul? NEJ! Funderar på om jag ska slänga den för att undvika fler olyckor :D men den är 8 år gammal så lite synd, men vi får se!

Nä nu är det sleep time och ny jobb dag imorgon! Godnatt världen.


I love my soffa :)




Kommentarer
joakim

så jävla söt du är

2012-11-05 @ 22:41:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0