Sjukhus och Jul

 
God Jul eller fortsättning eller vad man ska säga?? Jag tillbringar min jul på sjukhuset, låter kul va?? Ehh nej, får verkligen säga att det kändes mkt märkligt att inte vara hemma på julafton och fira jul med sina nära och kära som alla andra. Själv ligger man och är sjuk och orkar knappt röra sig. Här finns inte allt för mycket att göra och nu längtar jag hem, men dröjer förmodligen några dagar till innan jag får komma hem. Dem proppar i mig massa mediciner och dropp. Hade underbara vänner här igår som kom och uppehöll mig några timmar så dagen gick lite fortare =)  tidningar, film, dator, godis, vindruvor..dagen räddad!
 
Nu ska jag åter gå till vilo läge mina vänner. 
 
Ha det najs! 


Kommentarer
Jenny (Estooooooor ;)

Krya på daj! Hoppas du blir frisk snart åhhh då tycker jag att vi kör en utgång ;)

2012-12-27 @ 04:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0