Det där lilla extra

Att känna sig älskad är en underbar känsla, av mannen, familjen, vännerna och alla runt omkring en. Vad hade man gjort utan dem? Alla betyder mycket för mig. Efter att pappa gick bort plötsligt har jag lärt mig att ta vara på varenda sekund man har, man tänker på ett annat sätt och är mer rädd om sina medmänniskor runt omkring en. Det är först när man drabbas som man börjar tänka efter. Dessa tankar ploppar upp ibland och just nu i denna morgon tystnad började jag tänka, drömmer fortfarande ofta om pappa, trots att det är 7 år sedan han gick bort. Han räddar mig från olika situationer hela tiden, känns så verkligt när man vaknar och då känns det så skönt att jag fick träffa honom. Dem senaste 2 åren har jag och min Jocke haft det tufft, en hel del motgångar men vi är starka tillsammans och har tagit oss igenom allt och det är jag glad för. Har hänt roliga saker också givetvis och det är det som gjort att man orkat ta sig igenom det andra, finns trots allt dem som har det värre, men man jämför alltid med sig själv ändån.

Ta tillvara på varandra istället och strunta i småsaker. Behövde en lite paus och skriva och nu ska jag fortsätta att jobba innan det är dags för frukost!

Ha en bra dag alla! // Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0