Gås middag och damstorp

Tja!

Ett tag sedan jag skrev nu, inte haft tid och ork. Men nu slappar jag i soffan efter en trevlig lördag igår.

Var först på gås middag med Jockes familj och det var riktigt gott. Första gången jag åt gås och det gör jag gärna igen :)

Sen åkte vi hem och hade lite förfest här hemma och sen drog vi till damstorp. Var en hel del man kände där igår så det var skoj. Arvingarna som spelade så det blev en del buggande :) Haha fick en Flyers av Casper igår där det stod till Paula och ett hjärta. När jag var på björka för 6 år sedan så fick jag för mig att kasta ut hans Flyers som låg vid scenen. Ingen kollade på dem och jag tog en bunt och kasta ut. Han blev jätte arg och for ner från scenen och tog tag i min arm och skällde ut mig. Jag sa ville bara göra lite reklam. Detta kom han ihåg, snackade med han igår.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0