The weekend


God Måndag!

Ny vecka, nya tag :) har haft en kanon helg. I fredags var jag och Sofie i Ullared, stack direkt efter jobbet och spenderade hela dagen där och gick rundor. Shoppade bara nödvändiga saker denna gång och blev inte alls dyrt :) Var hemma vid 12 på kvällen så det var bara att dyka ner i sängen och ställa klockan för att gå upp och jobba några timmar på kortis. Kul att jobba där lite igen, blev inte mkt förra året pga sjukskrivning.
Efter jobb hämta jag upp Sofie och sen hem o hämta upp Jocke & Jonas. Körde till hgb till min bror och hade taco kväll MYS. Mkt mys med min favorit vovven Hugo :)
Söndag blev det städning och lite röj i skåpen och fick tvättat alla kläder. Jocke jobbade så hade en hel dag med mig själv och pysslade och gjorde vad jag kände för. Fick rätt på lite papper dessutom för årsredovisningen så det var skönt .

Det var min helg, Chiao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0