Jan. 08, 2014

Onsdag idag, kan inte somna om. Mkt tankar som forserar i huvudet! Låg vaken till typ 4 inatt, fick ingen ro i kroppen. Den här mega tröttheten har försvunnit.
Igår var svärmor och Robin hos oss, Jocke lagade fläskfile gryta och det är så gott. Ringde mamma och frågade om hon oxå ville komma och äta med oss och det gjorde hon, vi fick en trevlig kväll tillsammans. Efter maten ville Jocke till Siba för att handla ett Xbox så vi gjorde det, sedan satt vi klistrade framför tvn och spelade hela kvällen. Var rätt skönt så att man kom på lite andra tankar, känns som det behövs just nu.

Idag vet jag inte vad jag ska göra mer än vara hemma och vila, lär vara trött efter en sömnlös natt men men sånt man får ta ibland. Idag så kommer det nya avsnitt av pretty little liars så det ska jag titta på, har väntat i 3 månader nu får att nya ska släppas så lär sitta bänkad framför tvn varje onsdag i 12 veckor :)
Nä nu ska jag försöka sova lite!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0