Äntligen

Woop wooop kryss i taket, fått min ersättning nu, haha kanske hjälpte att jag gnällde lite igår i mitt inlägg?!?

Annars har dagen varit bra, fick ett ryck att fixa vid terassen, lite vår städning! Gjorde lite lunch och satt ute en stund och njöt av solen med 3 koppar kaffe. Sen kom Jocke hem med en stor fin bukett blommor thihi så gulligt. Vi firar ju vår bröllops dag imorgon. Kan inte fatta att det är ett helt år sedan imorgon som vi gifte oss. Har hänt mycket under det året må jag säga, både bra och dåliga saker. En hel del mot gångar, med jobb, sjukdomar m.m men nu har det ordnat upp sig och det börjar bli en ljusning i det hela. Vilket känns super skönt. Starka är vi tillsammans <3

Dagens bild av mig! Blonderad :p




Kommentarer
Josse

Blondie!

2013-04-04 @ 01:30:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0