Rudolf med blåa näsan

...hette en helt vanlig ren..hahaha jag och jocke kivades lite med varandra på skoj, han kittlade mig. Då tog jag tag i  hans näsa och vred om. Han tyckte nog inte det var så kul, men det gjorde så klart jag! Stod i köket och gjorde spagetti så att han hann äta innan jag skulle köra honom till jobb. När jag titta på honom så börja jag as garva..hans näs tipp är blå och han får lite halvt panik och går in i badrummet och täcker över med täckstift. Skratta hela vägen till Arlöv och skrattar fortfarande HAHAHAHA. Lovar älskling ska inte göra om det hohohohahaha. 
 
Annars så har helgen varit perfekt, i fredags var jag på tjej middag hos Dannie och åt tacos *mys* var ganska så trött så blev inte jätte sent. Igår var jag Jocke och Micke på emporia en sväng och gick rundor, ganska mkt folk. PÅ kvällen åkte jag hem till kära Kajsa och drack kaffe och snacka, var sugna på att göra något så vi stack hem till mig så vi fick roa Jocke lite, Camilla och Mange kom oxå förbi en sväng. Helt enkelt en perfekt lördag =) sen kommer tråkiga söndag och ångest för att det är måndag imorgon och man ska jobba en hel vecka, men det går ju fort wohohoho..litta positiv energi här va! är nog över speedad eller något, för mkt kaffe? Haha nä men jag är bara på så gott humör och sprudlar av energi, längesedan jag kände denna känslan. Tacka vet jag kortison, kanske det som gör det vem vet, men hoppas jag är lika pigg när jag slutar med det sen, när det nu blir. Känner mig som en uppsvälld ballong och jag har svällt, hur många som helst som frågar om jag väntar till ökning. EHhhh nej, jag går på kortison. Men då känner man verkligen att man svällt när folk frågar! Nej men nu ska jag
gå ut och ta litta luft, sen blir det bingolotto kväll!
 
 
 
Visst är jag söt i mitt svullo fejs? ;P
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0