Thats the way it is..

Över en månad sedan jag skrev, har helt enkelt inte pallat. Fast tid har jag ju haft, men inte ork. Tar dagen som den kommer just nu och gör precis vad jag känner för och det är skönt. Är sjukskriven 5 veckor till, sedan får vi se om det blir längre eller om jag återgår till jobb. Helst vill jag återgå, men som sagt läkaren får bestämma. Har varit/är så mycket med min hälsa nu och jag drabbas av allt. VARFÖR JAG??? Får hoppas att det inte blir mer skit nu, för jag vill bli frisk och alert igen, precis som innan!
 
Mannen min tar verkligen hand om mig och är super gullig, känns skönt att ha hans stöd vid min sida! Han har inte lämnat mig en sekund under tiden jag varit sjuk..så stort HJÄRTA till dig älskling! LOVE YOU <3
 
Sov till 11.00 idag, riktigt skönt. Fast vaknar till och från på nätterna och kan ligga vaken 2 timmar, lite drygt. Sedan var jag hos tandläkaren en sväng och efter det åkte jag hem och satte mig i det underbara vädret och bara njöt med en kopp kaffe i handen, det är fint =) får passa på att njuta nu när solen är framme om dagarna när man ändå går hemma. Om någon är ledig om dagarna och vill ta en promenad så kan ni ju hojta till ;)
 
Dagens bild. Ja jag är svullen i ansiktet av alla mediciner =P och resten av kroppen.


Kommentarer
susanne

KLart du blir bra snart. Var nu rädd om dig så ska vi försöka ta en fika en dag
Kram

2013-03-06 @ 06:17:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0